Gå til innhold

nå er jeg lei!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei lita ei som i en periode nå ligger hver kveld og bare griner. Hun sovner greit til leggetid, men våkner igjen etter en time eller to og bare griner. Da er det vondt i ørene, eller magen, eller føttene eller eller elller. Ofter er det vondt mange steder på en gang! Vet ikke om hun bare bruker det som unnskyldning for å komme inn til meg eller om det virkelig er noe, men hun er helt fin på dagtid og aldri noen plager annet enn når hun sover! Noen som kan trøste meg og gi meg gode råd her jeg sitter og hører på en grinete unge i senga?

 

Ja jeg har prøvd å ta henne inn til meg, legge meg ved siden av henne, trøste, spørre hva det er både om kvelden og på dagtid, etc etc. Hva skal jeg gjøre?? veldig opprådd nå kjenner jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har hun hatt en del, men da er det stort sett under føttene og i leggene. Men det bruker hun faktisk å si fra om. Men bra forslag:) Lurer egentlig litt på om hun utnytter at jeg synes synd på henne når hun har vondt.... Men kan en jente på 3,5 år tenke i de banene da?

Skrevet

Jeg har også en på 3 1/2, og de kan være veldig smarte og kreative på den alderen. Hun sier at hun er syk for å slippe barnehagen, men hvis jeg sier at da kan hun ikke gå ut og leke, så får jeg til svar "at jeg er ikke så syk. Bare litt syk".

 

På kveldene når hun skal sove er hun nesten alltid redd. Enten fordi det er mørkt, eller fordi det er lyst... Alt for at jeg skal sitte hos henne litt lenger.

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Voksesmerter? Jeg husker dem ihvertfall som helt forferdelige og måtte ha mamma eller pappa til å komme og kna leggene mine...

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

3,5 åringer er meget mye smartere enn vi tror... så det kan godt være hun forsøker å lure deg.

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Kan du ikke si at dersom hun har så mye vondt, er dere nødt for å gå til legen. Da kan det være hun fort slutter... især om du forteller det da er viktig hun forteller legen akkurat hvor hun har vondt osv....

Skrevet

voksesmerter er det ihvertfall ikke i dag, for hun har ikke vondt i føttene. Men får prøve på det som hovedinnlegger sier. Må gjøre noe for hun roer seg jo ikke før klokka er alt for mange! Og jeg blir veldig sliten av det her også!! Glad for å få noen tips, og alt som blir skrevet skal prøves!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...