Gå til innhold

vondt på siden av magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er plaget med smerter på begge av magen...kjennes nesten ut som om jeg har eggløsning, for det virker som om smerten sitter i eggstokkene..(noe som er fysisk umulig da jeg er 20 uker på vei!;)

noen som har liknende smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt vondt på sidene av magen de to siste dagene. Gjør spesielt vondt når jeg beveger meg. Var på UL i dag og spurte gynekolog, som sa det ver ikke noe å bekymre seg over. Er uke 18+5 i dag. Venter foresten ei nydelig lita jente!

Skrevet

ja,det kommer spesielt da! har også spurt legen,og hun sa akkurat det samme som jordmor!men man er jo så bekymret for alt mulig også...:D din første eller?gratulerer så masse med ei lita jente!det er stas da!:D

Skrevet

Min første, ja! Termin den 13.februar. Så dette er veldig spennende for meg og min kjære. Mye bekymring har det også vært. Men i dag fikk vi se at alt sto vel til der inne og at hun var frisk og fin. Så det letter bekymringene for en stund tenker jeg:). Og du? Din første?

Skrevet

førstemann for meg også...:)samboeren min har en datter på 8 år fra før,så jeg har fått smugtrent litt på "mammarollen"!:) alt så bra ut på min ultralyd også,men mindre enn en uke senere bekymrer jeg meg igjen..:D venter bare på tegn fra lillegutt nå-tar gjerne imot et spark eller to snart!:D jeg har termin 6.februar jeg da-du er hakk i hel du da!:) kjent noe liv fra magen du da?

Skrevet

Har ikke fått noen sikre tegn til spark, men lurer av og til på om det er henne jeg kjenner.. i tilfelle har jeg kjent på det i en ukes tid:). Gleder meg veldig til mammarollen, og leser mye om det. Men håper mye går av seg selv og. Min kjære og jeg snakker også mye om rollene vi begir oss ut på, og håper det gir oss litt god refleksjon på de viktigste tingene vi bør ha med oss. Du må ha lykke til videre! Så håper jeg vi begge kjenner sparkene snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...