Gå til innhold

Tips til vognpose til bag?

mamma til tre prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Voksipose som vi skal bruke når barnet blir større, men ønsker en pose som ikke blir klompete når vi skal ha den i bag. Skal kjøpe Teutonia med den nye fashion bagen, noen som kan anbefale en fin vognpose som passer i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjøpt Teutonia med Fashionbag. Stresset masse med å finne pose som passet. Endte til slutt opp med Ticket to Heaven dunpose, den passet kjempefint både i farge og størrelse (jeg har brun vogn og pose). Var ikke særlig dyr heller, kostet ca 900 kr. Tror jeg kommer til å ha et lite lammeskinn under nå på vinteren.

Har dessverre ikke fått prøvd det med baby enda, da snuppa ikke kommer før i slutten av november. Lykke til med posevalget :)

Skrevet

jeg kjøpte en kaiser lammeullspose til softbaggen min hos lilleprinsen.no. kosta 1000 og ble helt perfekt neddi der. 90 cm lang og varm og god:)

Skrevet

Jeg har og Teutonia s3 med fashionbag, og kjøpte Artlander maxiflex posen på lilleprinsen.no. Den er fyllt med gåsedun og har avtakbart lammeskinn i ryggen, som kan brukes uavhengig av posen. Den var dyr da, men absolutt verdt det!

Skrevet

Jeg har også planer om å kjøpe brun bag! Så takk for tipset om Ticket to Heaven dunpose. Da skal jeg sjekke ut den! Hvor har du kjøpt den?

Hvor lang er artlander maxiflex, for jeg ønsker en som jeg ikke må trykke sammen i bunnen. For hvis jeg må det, kunne jeg like godt brukt voksiposen. =)

Tusen takk for svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...