snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 nå skal vi vente til januar før vi prøver i gjenn... sparer pergoen til den tid... men men kjipt men sånn er de første pergo fikk kuttet ned mensen fra 34-28 så fikk noe bra utav de:) men lykke til folkens håper spirene sitter snart:)
Alimi Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Så synd. Fint at syklusen din kom iorden da:-) Håper det klaffer for dere i januar. Jeg tok min 2. pergokur denne pp, men det klaffet ikke. TR kom idag. Jeg skal bare kjøre på med en pergokur til. Lykke til:-)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hei!! Huff... leit at det skal ta så lang tid før det klaffer:( Lurer litt på hva kriteriene for å få pergo er?? Jeg er i midten av 4pp nå og skjønner liksom ikke at det skal ta så lang tid når man liksom gjør det "rette" hver mnd. Dessuten så lurer jeg på om man kan få utslag på EL test selv om man ikke har egg som løsner.. Sånn at man på en måte får en misvisende test. For det er vel sånn at man måler hormonet når den stiger rett før selve egget slipper. Blir usikker på om jeg fungerer som jeg skal jeg.. Ønsker dere masse lykke til med prøvingen fremover..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 jeg bare spurt om å få de så da fikk jeg:) men nå skal vi teste han for jeg var fin i følge alle prøvene, så blir spennende håper de bare er stresset som har gjort at vi ikke er gravide ennå... så håper de klaffer venter til jenuar så jeg rekker de før fagprøven som er i sept 09:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå