Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Vekt dele på høyde i meter ganger høyde i meter;) F eks 60 kg/(1,70 x 1,70)
ett til! Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 tror det er høyde gange høyde(i cm) dele på vekt
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Ok, og hva er normalt? Innenfor hvilke tall?
ett til! Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 tja,hva er det igjen... under 19 er man undervektig og over 25(var det det tro???)er man ganske overvektig...men ikke ta det for helt god fisk da!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 mellom 20 og 25/26 er normalt, over dette er overvekt, og så blir det gradert alt etter hvor mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå