Karomamma Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har ikke vært innom internettcafeen ennå, dagene går jo så fort Det er ganske slitsomt å være på ferie, skal jeg si dere! Eller kanskje ikke, he he... Første uka var det i overkant varmt etter min smak. Nærmere 30 grader på kveldstid... Akkurat nå er det 24 her jeg sitter på terrassen, med brød og alioli og vår alles venn San Miguel Vi har vært på båttur i hele dag. Sjørøverøy, snorkling, fisker og høye bølger! Nå er barna i seng og det er snart klart for et slag terning og en irish, tenker jeg. Vi koser oss som bare det! Sender en god klem til alle og en ekstraklem til dere som sliter med vondter. Det må jo bare bli bedre PS: best av alt er at ferien er ikke halvveis engang
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Høres bærre lækkert ut!!! Kos dere og tenk at dere ikke er halvveis! HERLIG!!! Hilse de andre nyterne:-))) Her hjemme er raggsokker og fleece rette antrekket for tiden. Sånn bare for å ha sagt det lizzooooom;-DDD Koselig å høre fra deg forresten!!!
Gummelillan Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Oj, det hørtes vanvittig deilig ut. Skjønner at man ikke rekker å dibbe. Livet må jo nytes det!!! Ta en irish for meg også ;-) Jeg trenger den litt ekstra sterk for jeg tror jeg brygger på en forkjølelse...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Ho ho ho det funker:o) Hei på deg, hva sier Karopappa til at du har tatt med deg han San Miguel på terrassen da???? Høres ut som om dere koser dere, og godt er det.... Vi holder stand vi vet du..... Det er nesten litt urettferdig at du har det så varmt nå, for her er det bare 9 grader i skrivende stund:o) Vi snakkes.
Reveenka Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Hmmm, du msb - er du sikker på at det så mye som ni grader? Kunne ha sverget på at det var frostrøyk som kom ut av munnen på meg her i kveldinga.... c",) Åh, den ferien høres bare helt GULL!!! ut! Snorkling og soling og glade barn på stranden og kafeliv og og og...! Du kan forresten gjerne ta en sånn irish for meg også, selv om jeg foreløpig ikke brygger på noenting. Men som ex-svigerfaren min pleide å si: Du får ha god bedring hvos du skulle bli sjuk! Kom brun og uthvilt hjem igjen når ferien er over da!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Høres ikke vondt ut nei :-) Kos dere videre )
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Høres virkelig koselig ut =) Håper du unner deg mye godt i koppen å. Her hadde vi sommervarme i helga,så jeg klager ikke.Men at jeg heller vill hatt varmegrader og palmesus i disse dager...jepp ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå