Gå til innhold

Jeg - En stalker?

Silja FullFres McQueen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare innrømme at jeg blir veldig imponert. Ser jeg ut som en stalker? Ser det ut til at jeg har viet livet mitt til å ødelegge andres?

Søk hjelp.

Sånn, måtte få ut litt gruff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang jeg ser deg utenfor her med telelinse, kikkert og læptop ringer jeg pol'ti!

Skrevet

Hysj daaaa!!!

Skrevet

Jeg har ikke vært her på en stund, hva har jeg gått glipp av? Er det fotballkrig kanskje?;-p

Skrevet

Har ikke gått glipp av så veldig mye, kun en person som har fått det for seg at jeg er her kun for å ødelegge for henne.. =P

Blir litt slækk.

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden, måtte jeg så klart inn å lete frem den gjeldene tråden, eller den siste. Må bare si takk for kveldens latter:-)

Skrevet

Vel, det er jo ikke kun den tråden det kommer frem i.. Uansett hva eller hvordan, så blir det til at jeg er ute etter henne.. Hehehe.. Fantastisk.

Skrevet

nei.

men like opptatt av søkelyset/folks meninger (kall det hvilket syndrom dere vil) her på dib som den du nevner kanskje?

-Og mitt liv er ikke så fullt av deg som du måtte tro. sa du

likevel måtte du få ut litt gruff om det her. :-)

:o) hoho kos dere begge to! :o) ta en pille og sov godt.

Skrevet

Nei, det er ikke det. Men jeg må si jeg ble litt sjokkert av dagens uttalelse, derfor måtte jeg si noe om det. Føler meg faktisk litt fornærmet på en måte, lurer på hvem som er ute etter hvem egentlig..

Skrevet

bare rist det av deg og le litt for deg selv :)

det er ikke annet enn litt komisk.

(ikke ta del i komedien v å lage enda et innlegg om det)

take a chill pill, røyk litt muskatt og go'natt

:o)

Skrevet

Neeei, jeg er ferdig nå... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...