Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har noen tatt en test som har vært positiv uten å være gravid? Da tenker jeg ikke på å miste etter noen uker altså! Håper så mange som mulig kan svare å komme med meninger!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Ja, jeg har opplevd falsk positiv (fantes ikke graviditet på meg! og falsk negativ.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Nei, det har aldri hendt med meg - og heller ikke noen andre jeg kjenner. Har du tatt en test som ble positiv?
Hyacinth Bucket Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har hørt om det - at man i teorien kan vise positivt, pga en eller annen sjelden sykdom som utløser visse hormoner. Kan du ikke google det?
Skilpadden Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jeg har aldri hørt om noen som har testet falskt positivt. Jeg testet negativt flere dager etter at jeg skulle hatt mens - selv om jeg var gravid, men det er jo egentlig ikke det du spør om...
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Ja det hendte meg for flere år siden. Var svakt plusstegn, men ingen baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå