Gå til innhold

fomle kan du se hit bittelitt :) takk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir jeg alene med spiren min?

080377 og 050774

takker og bukker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann vennen.

Har tenkt så masse på deg det siste og prøvd å sende positiv energi, selv om jeg ikke er så aktiv på bim lengre, har jeg fulgt med hvordan det går med deg. Jeg vet ikke hva jeg skal si til deg for din historie nå minner meg sånn om mitt forgje svangerskap da jeg tok abort til slutt, for holdt ikke ut tanken på å bli alene igjen..

Syns du er vanvittig sterk og tøff, det skal du ha..

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som feiler exen din.. det virker som om han handler i panikk eller noe.. jeg forstår meg bare ikke på hvordan det er mulig å være så egosentrisk...

Men jeg føler litt han har et dilemma, med dette å stifte ny familie, vet ikke tørr ikke spå så mye for klarer ikke helt å skille mellom spådom og fantasi da jeg har vært så dårlig...og dette er ganske alvorlig og fortjener "rette" svar..

men hva vil du selv nå da?

Skrevet

abort er heldigvis ikke et alternativ, er også 12 uker på onsdag så det er et ikke tema. jeg ser på meg selv som sterk nok til å klare to alene. det er det minste jeg er redd for :)

jeg vet ærlig talt ikke hva jeg vil lenger, dess flere dager som går og jeg ikke får respons på mail og sms fra han dess lenger vekk fra han glir jeg. og jeg føler som deg at han handler mye i panikk, og sånn kan jeg ikke leve. greit jeg kastet han ut, men han kom ikke med en eneste protest, det var bare å pakke og dra. og jeg har gjort endel feil også i dette, men ikke nok til at han ikke skal klare å ta kontakt med meg og få snakket ut.

skal prøve å få til en ul imorgen for har hatt litt brundt utflod i 10 dager nå og vil bare vite at alt er bra, så da må jeg vel ringe han og fortelle om ståa, selv om det ikke frister, kanskje jeg feiger ut med en mail istedet hehe..

takk for at du tok deg tid, du får inn rett ikke tvil på deg selv vennen :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...