Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Da tenker jeg på dress, sko, luer, ull osv osv. Jeg er ute etter ting som fungerer, som du har vært fornøyd med kvalitetsmessig og som da har en litt vennlig pris.:-) Selv har jeg vært veldig fornøyd med Friends vintersko til 249 kr på Obs.
NoDoubt Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Dress: Ingen over ingen ved siden: Reflex. Fornuftig pris og vel så bra som reima, troll o.l Friends skoene var jeg ikke fornøyd med selv om jeg var veldig flink til å imprignere de.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 .... mormors hjemmestrikka ullbukser!!! Jeg er superheldig som har ei strikkeglad mor =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har vært kjempefornøyd med alt av klær egentlig. Har hatt sparkjøps vinterdress til lillemor, tror den kostet 199,- eller noe. Den er ikke vanntett, meom man bor i finnmark er ikke det noe must. Her er det stortsett vinter vinter eller høst/vår og oljebuksevær. Kan evt ha oljebuksa utenpå.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Catsh sine vinterdresser er gode og billige 299,-
solemio Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Sparkjøps ullundertøy,- er det Tom og Trine det heter? Godt, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå