*Hønemor81* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg må bare spørre dere jenter, for nå skjønner jeg ingenting. Hadde TR for fire uker siden, og to og en halv uke senere hadde jeg EL-slim og fikk EL-tester som hadde to like store streker i flere dager, før jeg hadde en positiv test lørdag for over en uke siden. Siden jeg er usikker på når jeg hadde EL, tok jeg en ny test idag, og den var overveldende positiv, igjen! Jeg har ikke EL-slim og bare litt creamy utflod, så nå skjønner jeg ingenting. Kan jeg være gravid? Jeg har selvfølgelig ikke flere tester liggende så jeg må vente til imorgen. Og mannen min er selvfølgelig på døgnvakt, så det blir ikke noe prøving før imorgen kveld.. Arrgh!
Mamma til gullet og en i magen Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Dette har skjedd meg også! Fikk to klallrosa streker på 2 forskjellige EL tester i stad. TR 21.august og EL forrige mandag/tirsdag, testet positiv i 3 dager. Grav-testen er negativ da... Du får ta en grav-test i morgen og se hva den viser. Sies jo at EL testen kan slå ut på graviditet...! Lykke til, skal krysse fingre og tær
*Hønemor81* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Det skal jeg gjøre:) Du får vente noen dager å ta en ny grav. test du også. Ellers så er det jo bare å hoppe til sengs imens, sånn i tilfelle..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Hvordan gikk det med dere? Har dere tatt gravi-test enda? Jeg har opplevd det samme. Har hatt nesten helt blanke el-tester siden el, for litt mer enn en uke siden. På tirsdag kom det opp to streker, der test-streken var like sterk som kontroll-streken, men litt tynnere. I går var test-streken like tjukk og litt sterkere enn kontrollstreken. Gravi-test i morges var negativ. Har hatt mange rare symptomer (innbilte, antageligvis) og det eneste symptomet jeg har igjen nå er et fryyyyktelig vondt bekken. Er spent på å høre hvordan det har gått med dere..... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå