mor07 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har nettopp hatt brystbetennelse, og går på antibiotika. Sønnen min har bærsjebleier etter hvert måltid, føler at maten renner igjennom han. Han går sakte opp i vekt. Er litt bekymret for det, så vurderer å gå over på erstatning
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 De aller fleste antibiotikakurer slår seg på magen på et vis, og det er visstnok ofte de små får løsere avføring når mor går på antibiotika. Jenta vår har hatt tendenser til mer vondt i magen, og hun har en ganske slimete gul avføring (sorry detaljer) nå når jeg har gått på penicillin i over 2 uker. Men det virker som om hun legger godt på seg likevel, hun spiser og spiser Hvor gammel er sønnen din? Det er ganske vanlig med bleier etter hvert måltid ganske lenge. Her ble det sjeldnere da hun ble 6-7 uker, men nå når jeg har gått på penicillin har det blitt hver dag igjen.
brooklyn Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Det er helt vanlig at de har bæsjebleier i ett sett. vi hadde etter hvert måltid, så sluttet det plutselig og vi har nå hver 2-3 dag. Da jeg hadde brystbetennelse og fikk hestekur med pencilin, fikk mini her litt mageknip. men, det orndet seg så snart jeg var ferdig på pillene. Hvor gammel er han og hvor mye/lite legger han på seg?
lille sprelle Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 har tatt ekstremt mye antibiotika (nok for maaange år føler jeg) blant annet på sykehuset. Virker som om det tar tid før bakteriefloraen til babyen får etablert seg.
Expat Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Du kan godt spørre på apoteket etter lactobacillusbakteriekapsler som du tar og som du også kan åpne og ha på en vætet klut og så smøre på puppen før du ammer. Da kommer det inn i magen til baby, det er bra forn!
mor07 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Gutten min er 3 uker. Han hadde bare gått opp 25 gram på 4 døgn, og det er jo ingenting. Kjenner jeg blir helt på gråten hver gang han gjør fra seg. Dette er ikke noe moro
Expat Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Pumper du melken din nå? Får han tillegg nå?
mor07 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg ammer, men må gi tillegg etter hver gang fordi jeg har så lite
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Kan han reagere på tillegget? Kanskje du kan prøve å bytte tillegg? Jeg aner egentlig ikke, men tanken slo meg. Håper det ordner seg for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå