BabyBlue Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 AAh jeg blir så sint! Med førstemann så veide jeg 60 kg når jeg ble gravid, jeg gjorde vell ikke så veldig mye for å holde på kroppen den gangen og gikk opp 25kg. (skulle jo amme så da gikk jeg ned tenkte jeg, men tenkte ikke på at kanskje babyen min ikke ville ha pupp) Jeg veide 72 kg når jeg ble gravid denne gangen, å nå veier jeg 75 kg. er 3 kilo opp det!!! er jo bare 6 uker på vei jo.... Mange kan gå til de er 4mnd.før noe som helst begynner å skje. Enda jeg er flinkere denne gangen, trener og går turer og er mer bevist på hva jeg spiser. Hvordan skal dette ende, jeg har jo så mye igjen fra sist gang....
Vil Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har også gått opp for mye i forhold til tabellen (Du har vel sett den? Under "nyttig info 1. trimester" et sted her på siden). Men jeg ser det ingen steder på kroppen, klærne sitter som før så det gir ikke mening rett og slett. Jeg har fått en god del større pupper, men ikke så mye som 3 kilo... Er normalvektig fra før. Jeg leser også om disse som ikke går opp noe og det må jo være rom for mye innen "det normale" som er oppført på den lista under "nyttig info". Det er vel ikke så mye å tenke på. Så lenge du vet at du spiser riktig og trener er det sikkert bare mye vann eller lignende tenker jeg? Jeg lever i allefall helt som før, men har likevel blitt mye tyngre. Forstå det den som kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå