Gå til innhold

Har glemt å fortelle......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert fordi jeg ikke er en av de mest "kjente" her inne, så jeg har liksom tenkt at veldig få egentlig bryr seg om dette, men jeg vil likevel fortelle at VI VENTER EI LITA JENTE!!! Var på ultralyd på torsdag, og jordmor sa tre ganger at hun syns det så ut som ei jente. Viste oss til og med noen som hun sa var kjønnsleppene. Så vi satser på at hun har rett. Vi er kjempeglade og har endelig begynt å snakke om navn. Mannen min har nemlig ikke ville ta stilling til det før vi visste kjønnet. Tenker på Isabella eller Isabel. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennede! Skal også vite kjønnet, men er fortsatt bare 13+5. Skal på privat ul om en uke, og håper de kan si noe da. Er jo 3D, så burde jo være gode sjanser dersom babyen ikke er altfor sjenert.

Skjønner ikke de som klarer å vente ;-)

Synes forøvrig Isabel er et veldig fint navn.

Skrevet

Gratulerer, så koselig med ei jente. Vi var på ul for ei veke sida, men ville ikkje vite kjønn, vil ha spenninga til seinare:) Men hadde vore fint med ei lita søster til storebror. Har du kjent liv enda? Viss ikkje har du noko å glede deg til..

Stemmer på Isabella eg:)

Lykke til vidare

Skrevet

Ja, jeg har utrolig nok kjent liv siden uke 15, selv om jeg bare er førstegangs. Spennende!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille jenta i magen, masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...