livetimammasmage Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hadde termin igår, og stort håp om å føde i helga siden det bare er 18 mnd siden sist fødsel. Men den gang ei, sitter her enda og bare venter og venter.... Men er drittlei av å gå gravid nå, ingen blodspor, ekstra utflod, slimpropp som kommer. Ikke noe annet enn maserier og kynnere Betyr det at det vil ta lang tid før fødselen starter? Må det komme masse blod/slim og utflod før åpningsriene starter? Gikk en uke over tiden med forrige, og det ble en veldig komplisert fødsel, er liiiivredd for at det skjer igjen Noen som kan gi meg no tips utenom sex, gåturer og brystvortestimulering? For alt det der har jeg prøvd mange ganger nå...
ToAvHvertSlag:) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Hm.... Lag sterk mat, legg deg ned i varmt badekar, fortsett å ha sex, og la sæden få ligge en stund inne, bra for modning... gå trapper, kommer ikke på mere her og nå.. Lykke til:))
Endelig mamma! Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Kan ikke komme med råd desverre, men medfølelse har jeg masse av Selv har jeg termin i morgen, og som deg, ingen tegn på at noe skal skje. Eller, hadde noen smerter i dag som jordmoren mente kunne være rier, men tror ikke på henne. Hehe.. Her er heller ikke noen slimpropp, blødninger, ekstra utflod... Er førstegangs da, så er jo "vanlig" å gå over termin, men tre av mine førstegangsgravide venninner har født før termin, så ser ut til at det kun er meg som følger den statistikken... Men har enda håpet på at noe skjer i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå