Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hadde stekt fiskefileter, mekka saus, stekt løk og kokt ris, og var egentlig fryktelig fornøyd iom at middagen var heller dårlig planlagt. Mannen skal til å forsyne seg, begynner å pirke litt, og der drar han fram en flere cm lang parasittorm fra fiskekjøttet!! Blæh!! Vi droppa fisken, jeg forsynte meg med løk som lå på samme fat som fisken - jaggu fant jeg ikke en der også. Da slutta vi å se etter. Fisken må ha vært full av dem, urgh. Sikkert ikke farlig men hjelpes så uappetittlig!! Hater å kaste mat men dette takler jeg ikke. Blir dårlig med fisk denne uka, kjenner jeg...
MintCondition Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Å fytti! Hvor hadde du fått den fisken fra??
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Hvor fikk du tak i den fisken da? Fy altså!!!
Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Pangasiusfilet, fra frysedisken på rema. Den var billig og jeg var blakk, neste gang jeg skal ha fattigmannsfisk blir det fiskepinner. All fisk kan sikkert få parasitter, men den var så lang, og når vi fant flere *grøss*
MintCondition Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Gææææh! Jeg skal aldri kjøpe billigfisk *notere seg*.
*Molly mus* Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Så ekkelt, hadde jeg vært deg hadde jeg klaget på den fisken... Du har jo tross alt betalt for den.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Glad jeg ikke liker fisk, urk.....er den selv fiska? En god grunn til å droppe sushi..
Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Ja, kunne jo gjøre det... Men fisken ligger i søpla (må huske å ta den ut i kveld), og den kosta 40 kr for ett kilo tror jeg, så den var ikke noen utgift sånn sett. Men de bør vel få tilbakemelding på det uansett. Skal nevne det neste gang jeg er der, bevisene kvitter jeg meg med:P
Gjest Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Si fra, det kan jo være hele partiet som er dårlig.
Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Tror faktisk det hadde vært mindre uappetittlig om jeg hadde fiska den selv, av en eller annen grunn. Men den hadde nok gått i søpla uansett.
♥2 små gull♥ Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Har hørt at man ikke skal spise torsk i måneder uten R - mai, juni, juli, august - for da er det ofte mark i den... Kan jo hende denne henger igjen fra august....
*Molly mus* Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Levde marken etter du hadde stekt fisken?
Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Nei, tror da ikke det! Dersom den hadde rørt på seg hadde jeg spydd enda *legger vekk kveldssnacksen* Jaja, skal på slanker'n likevel...
OsloMor Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Ørretfilet på tilbud på Meny, say no more;)
Zyan Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Nei vet du hva! Du må si ifra til produsenten! Om du ikke vil ta vare på eklingene så ta i allefall bilder.
Zyan Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 litt kjapp der ja... Æsj så ekkelt! Skikkelig kvalm, ÆSJ! Nei fy fader, send en mail med en gang (hils de fra meg), dette kan du ikke la vær å si ifra om! Lykke til, skal se du får en positiv overraskelse ut av dette i det minste..
Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Fisken er oppdrettsfisk fra Vietnam... Sånt vil vel forekomme iblant uansett, men hvis det kommer mange klager så varsler de vel leverandøren eller skifter leverandør. Bilder blir det dårlig med, men de bør jo tro meg, særlig siden jeg ikke krever pengene igjen...
Gjest vaskepott Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 Hi hi, kanskje et årsforbruk av pangiosafilet:P Hadde vært en billig erstatning for dem det.
Zyan Skrevet 15. september 2008 #21 Skrevet 15. september 2008 Uansett---nei det vil jeg ikke si. Min mening da men. På en eller annen måte skal jo all fisk sjekkes før de pakker og selger i butikker. Du som forbruker skal ikke finne deg i at fisken var full av mark. Ikke stort du kna gjlre, men jeg syntes så absolutt du bør si ifra. Trenger ikke være en sint mail, eller skrike og rope om penger tilbake.. Selv fikk jeg et par skruer i kjøttdeigen for ikke lenge siden, sende de en mail *dersom dere savner et par skruer i kjøttkverna har jeg de her, en i magen og en på tallerken min*. Fikk plaster på såret, i form av verdikort, men dette er ikke så ekkelt som mark i fisken. Uansett, send de en mail. Fyttekatta, så ekkelt...uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå