Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg blir kjempeglad om du har tid til å se på meg :-) Jeg lurer på om du ser hvilket kjønn det er på spiren jeg har i magen jeg? Og hvor mange barn du får opp på meg til sammen? (er født 250478) Og får du opp flytting på oss? Driver og skal kjøpe i disse dager, men vi vingler litt frem og tilbake. På forhånd tusen takk!!
LINEDRI Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jag spår dig gärna, men imorgon om det går bra. Är så trött och funderar just på att gå och lägga mig, har varit uppe tidigt idag ;-) Jag ser att det blir ett köp! Elina
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Helt i orden, skal ta kvelden hvert øyeblikk selv jeg )
LINEDRI Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hejsan... Jag kan tyvärr inte spå om graviditet, jag är nybörjare på det här nämligen. Men jag kan säga att ni kommer att flytta, ni har ingen anledning till att tveka.
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Takk for svar! Du sier vi ikke har anledning til å tvile, vil det si at vi bare må slå til hvis vi ser en leilighet vi liker? Ligger dette langt frem i tid? Ikke meningen å mase, men om du får tid, får du opp noe på jobbfronten? Har et engasjement som går frem til sommeren, etter det vet jeg ingenting (bortsett fra at hvis alt går bra går jeg ut i svangerskapspermisjon til våren). Vil det dukke opp noen gode muligheter på jobbfronten etter hvert?
LINEDRI Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Hejsan, jag ser ett bra jobberbjudande på dig, vet dock inte om det är innan du blir mammaledig eller efter. Jag ser att ni kommer att finna en väldigt fin lägenhet snart, inom de två närmsta månaderna och jag säger bara slå till, men rådfråga gärna med någon, din eller din mans pappa, en av dem är duktig på detta! Elina
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Da skal jeg ikke mase mer på deg. Tusen takk skal du ha! Ha en fin dag! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå