Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har sånnne smerter når jeg har eggløsning, værker konstant i den en siden av magen og ryggen, vondt å gå rett, j...... å sette seg ned, kjennes ut som om jeg skal revne innvendig. Andre som har det sånn ? Det er vel ikke noe å gjøre med det heller annet enn å komme seg igjennom de dagene det varer, men fytti grisen å vondt det er!
KaMa Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jepp. Uten smertestillende så ligger jeg i fosterstilling og griner. Artig.. :-/
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Ja, klarer ikke å sitte i det hele tatt, må ligge på siden. Føles, som du sier, som jeg skal revne innvendig. Helt forferdelig! Smertestillende hjelper ikke heller:(
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Nei, smertestillende hjelper ikke her heller :-( Og dette skal man vel ha frem til man nærmer seg femti, eller enda lengre for den skyld ! HI
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jeg vurdere å få sjekket om jeg har endometriose. Så vondt skal man bare ikke ha!
KaMa Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Ta det opp med lege og få resept på smertestillende som funker. Alternativt kan du/dere forsøke nattlysoljekapsler. Jeg har prøvd det, og det funket, men jeg er ikke noe god på å huske å ta noe som helst på daglig basis..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Jeg å har det sånn,,, å de revne smertene e helt sinnsyke!! Men jeg fikk vite at jeg har så vondt prg av at jeg har pcos. så jeg har alltid litt ubehag mens fra eggløsning- til mensen e ferdi e det smerte helvette men må bare leve med det til jeg e ferdig å få de barna jeg ønsker meg!!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Men er det ikke en del andre symptomer man skal ha også i tilfelle ? Hmmm, nå må jeg visst lese litt om det, hehe
Gjest -<<- Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Endometriosesymptom. Eller bare generell uflaks. Cataflam og naproxen er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå