wambam Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 hei hei alle.. trodde kanskje jeg var gravid tross en negativ test, hadde alle symptomer, til og med større pupper (?) som jeg trodde var et sikkert tegn, gikk noen dager over, men fikk mensen selvfølgelig. har hatt kjempevondt i magen etter mensen kom, og har blødd annerledes enn før, kan jeg ha vært gravid men at det ikke har festet seg skikkelig...en venninne mente nemlig dette! noen som har erfart eller hørt om lignende????
Baby<3 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 du kan være gravid, selvom du blør nå... eller som venninen din sier, en veldig tidlig spontan abort... ta en test til ? Lykke til
Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 jeg opplevde lignende pp før jeg ble gravid. mensen var forsinket, men jeg testet ikke. (pga negative tester i ett og et halvt år, dyrt og skikkelig nedtur hver gang) da jeg først fikk mensen var det mye vondere enn vanlig, og jeg blødde mer enn vanlig. tenkte ikke spesielt mer over dette, annet enn at jeg garantert ikke var gravid, siden jeg fikk mensen. jeg bli gravid mnd etter, og nevnte forrige pp til mamma og noen flere. alle inkl. legen mente at dette var en sa, og at det da var stor sjanse for å bli gravid. altså, pp etter sa, er det større sjanse for å bli gravid. det skjedde også til min mor, da hun ble gravid med meg. hadde en sa først, så ble hun gravid med meg neste pp:) lykke til!
*Lykkeliten* Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Det er noe som kalles kjemisk graviditet.. Egget befruktes, men den fester seg ikke.. Det skjer oss alle, hver eneste kvinne har det i løpet av livet.. Men det er vanskelig å oppdage det, for det ser ut som vanlig mensen blødning.. Noen finner det ut pga. positiv gr.test. Lykke til! =)
wambam Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 lurer på om jeg rett og slett må ta en tur til legen for å finne ut av dette her : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå