Gå til innhold

Er økt utflod tegn på graviditet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være..kan også være tegn på diverse uhumskheter

Skrevet

var sånn ejg fant ut at jeg var gravid iallefall!

Så syns jeg at urinen min luktet annerledes. Mer konsentret og mer "voksen dame". hehe. Strammere lukt. Men den økte tykke og hvite utfloden var grunnlag for at jeg kjøpte test.

:)

Skrevet

Det er vel ikke på det at man merker at man er gravid, men mener å ha hørt at man kan få økt utflod når man er gravid. Mine første tegn har alltid vært ømme bryster og vanskligeter med å pusse tennene (brekker meg :-)

Skrevet

Det er ikke noe annet som tilsier uhumskheter ;-)

Jeg klarer ikke å pusse tunga lenger, for da brekker jeg meg. Reagerer på lukter og har menssmerter. Det er enda over en uke til jeg skal ha mensen!

Har fått mye tyntflydende utflod også, mener å huske at jeg hadde det i begynnelsen sist... Hmmm spennende!!!

HI

Skrevet

Nei, det er det nok ikke. Da pleier den å være tykk...

HI

Skrevet

Jeg skal ha mensen førstkommende søndag (eller forhåpentligvis ikke:) Har veldig mye utflod og ømme bryste pluss svimmel og hissig. Krysser fingrene for at jeg er gravid

Skrevet

Opplever det samme om dagen,og lurer på om det kan være graviditet eller sopp (Enten eller liksom....:) Ingen ulumskheter,for jeg har nylig hatt min gu... Hvis det er sopp,må man dra til lege å få behandlig,eller holder det å kjøpe denne kremen på apotek?

Skrevet

Pleier å holde med krem, og/eller stikkpiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...