Helverine Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg synes ikke denne jenta oppførte seg så velig vanskelig jeg..... Minner mye om min egen. Hmmmmmmmmmmm. Er det ikke vanlig med litt trass, uansett?
MintCondition Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Neh, syns heller ikke hun var noe skrekkekesempel Men kan jo være fint å få tips om hvordan man skal takle "vanlige" unger også da.
Helverine Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Nei langt i fra. Herlig unge. Kjekt med noen tips ja, sant det
fox`y Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Syns d var et mildt eksempel dette jeg. Men greit å få noen tips.
Smånetta 14.mai Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Poenget er vel faktisk å vise hvorda foreldre blir i tvil i hverdagen og satt på spissen fordi moren til hun Tuva ikke har en partner å støtte seg på. Veldig fint å få tips og pekepinner.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Har ikke sett så veldig lenge på, men det lille jeg har sett er vel vanlig trass for meg..... Har hatt lite trass med vår største, men minste på 16 mnd er jo like trassete og vrang som hun jenta... og jeg synes ikke vi har noe problem....
Gidder ikke! Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Jeg kjente meg veldig igjen i de helt vanlige situasjonene og fikk selv et tips eller tre, så helt greit at hun "bare" var en vanlig skjønn unge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå