Gå til innhold

Kort/lite mens - mindre fruktbar ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om dette ? Synes jeg den siste tiden har fått så kort mens (3-4 dager) og blør mindre enn før. Har det noe å si for hvor fruktbar man er ?

Håper noen vet noe om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har alltid hatt sånn mens som du beskriver jeg og syns det er deilig sånn sett...men aldri tenkt over hva det har å si fro fruktbarheten..?dytter

Skrevet

Jeg hopper innom en fra 2.trim :) Har alltid hatt kortvarig mens 3-4 dager) og før jeg ble gravid undersøkte jeg litt. Skal ikke ha noe å si på fruktbarheten. For min del ble jeg gravid i 2. pp begge gangene.

lykke til!!!

Skrevet

Åh, tusen gakk for svar :-) Veeeldig bra å høre at det ikke skal ha noe og si!

Kos deg med magen din ;-) !!

Skrevet

Jeg har hatt veldig korte og sparsommelige menstruasjoner i årene etter jeg fikk minstemann, men vi ble gravide på første pp i vinter. Det endte i en MA men det er det helt andre grunner til :-) Har etter denne MA hatt mye sterkere blødninger og ser ikke ut til at det hjelper på fruktbarheten...

Lykke til !

Skrevet

Da høres det heldigvis ut som ikke det har noe og si da :-)

Uff, leit med den MA'n :-( Har heldigvis aldri opplevd det, men kan bare tenke meg at det er veldig trist.

Jeg krysser fingrene og håper vi snart blir gravide igjen, at den er frisk og fin og henger fast !!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...