Gå til innhold

BABYKLISTER!!noen som kan svare på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg lest litt om det og det høres jo ut som ett positivt suplement for oss som sliter med å bli gavid og eller har tendens til å abortere leste jeg...men fant ikke noe om hvor ofte man skal ta det?skal det tas rundt eggl?fortsette om man evt er blitt gravid??noen som vet?bivirkninger?blir glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tror det var 15 droper hver morgen, men det kommer med bruksanvisning. Her bestilte jeg og fikk det fort rett i postkassen hjem.

http://www.helseriet.dk/shop/search-1.html?keyword=babyklister

Berberis Fructus comp. D4 - "Fructus Femina" (babyklister)

BERBERIS FRUCTUS COMP. D4 "Fructus Femina" (Populært kaldet ”Babyklister”) - OBS! STOR PRISSTIGNING PR. 01.08.08 og nyt navn: Fructus Femina. Det skyldes, at produktet har været igennem og stor og dyr godkendelsesprocedure.

Berberis vulgaris, fructus D4 / Urtica urens D4. Homøopatisk lægemiddel. Dråber som indtages i vand.

Anvendelse:

1. Til gravide hvor der er opstået fare for abort.

2. Forebyggelse til gravide, som tidligere har aboteret en eller flere gange.

3. I forbindelse af fertilitetsbehandling/IVF/ICSI, hvor det hjælper med til at befrugende æg lettere kan sætte fast på livmodervæggen.

Klik på billedet for at læse mere.

Vejl. udsalgspris 252,00 DKK

Spar 10,00 DKK

242,00 DKK (inkl. moms)

Skrevet

Jeg har brukt det to ganger å blitt gravid - men har dessverre mistet.

De sier jo det funker så..

Jeg går nå på hormoner og har fått streng beskjed av fertilitetslegen og IKKE ta noe "blomstermedisin" fordi de kan ødelegge hormonene. Så nå hører jeg på han, så for vi se om jeg blir gravid igjen, og om det går bra.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...