Gå til innhold

Graviditetstegn med nr. 2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på ca 3,5 mnd og fullammer. Tror jeg hadde EL for ca 2 uker siden (murringer og slim) og regner derfor med å få mensen i løpet av de nærmeste dagene. Bruker ikke prevansjon fordi jeg ønsker neste barn "når det skjer". Hvordan merket dere at dere var gravide med nr 2? Var det andre tegn enn med nr 1?

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Merket ingenting i det hele tatt he he var nok i ammetåke... Satt helt utslitt i sofaen og gråt mine modige tårer for jeg var så sliten da gubben kikket bort på meg og sa :Herregud du er gravid! Viste seg jeg var i uke 12...

  • 4 måneder senere...
Skrevet

11 dager siden mensen skulle vært her er vel et tegn? Men...kan det være andre logiske grunner til at mensen ikke er her? Eneste prev. her er posen.... Føler litt at den kanskje har sviktet. Test på mandag om mensen ikke har kommet. Lille er 11mnd nå.

  • 2 uker senere...
Skrevet

..første tegn var ulyst på rødvin, da visste jeg at jeg var gravid.

Var bare hyggelig, baby var da 6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...