Gå til innhold

Lammeskinn, dun eller voksipose til januarbaby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere? GI meg gjerne tips til bra merker også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde januarbaby på vestlandet i 2007 - brukte lammeskinn og vanlig vogndyne i Emmaljunga City Cross. Kledde babyen med ullundertøy + ulldress eller fleecedress, ullsokker, lue og votter når han sov ute - aldri kald...

Har brukt høst/vår-sovepose med åpning til 5-punktssele når han begynte å sove i sportsvogn.

Kommer jo litt an på temperaturforhold der du bor - her kan det jo være 10 grader enten det er januar eller juni...

Skrevet

Vi hadde voksi til forrige barn, som er født i januar. Kjempefornøyd med den!

Denne gangen skal vi ha i desember/januar, men skal ha min gamle lammeskinnspose. Ikke fordi vi ikke var fornøyde med voksien, men fordi vi skal ha en vogn hvor det ikke er plass til voksi i bagen (OTH).

Så kommer mye an på hvilken vogn du skal ha tror jeg, men jeg ville helt klart holdt meg til voksi eller lammeskinn, noe i ull!

Skrevet

Eldstemann var januarbaby. Kjøpte odenwälder lammy xl vognpose fra lilleprinsen.no, som vi har vært knallfornøyd med. Det er en dunpose, med avtakbart lammeskinn inni. Anbefaler den :)

Ellers tror jeg dere blir fornøyd uansett. Virker som folk stort sett er fornøyde, uansett om de har dunpose, lammeskinnspose eller voksipose :)

Skrevet

Tror forresten jeg ender opp med en Emmaljunga City cross :) En vogn med ikke den altfor store bag'en.

Skrevet

Til Hedda som er februarbarn, brukte vi lammeskinnsposen som jeg hadde da jeg var baby -den var helt super! Kommer til å bruke den til lillebror som kommer i desember også. Til våren og tidlig høst sydde jeg en pose etter voksi-modellen og hadde sommerdyne i. Hadde vinterdyne også til denne, men likte bedre skinnposen. Vi har Citycross med citybag, og den gamle posen min passet fint oppi...

Skrevet

Lammeskinn, helt klart, ingenting som varmer like godt. Selv om vintrene våre kan være milde kan det likevel bli kjølig for lille nurket som ligger stille i vogna, så kjøp deg pose i lammeskinn du :))

Skrevet

Akkurat samme vogna jeg har tenkt på :) Hvordan er city bag'n mht plass synes du? Jenta di hadde vel grei plass i den med gamle lammeskinnsposen din? Hvor lenge hadde hun plass i den bagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...