Gå til innhold

for en nydelig person


Anbefalte innlegg

Skrevet

Damen i de beste familier.varm og kjœrlig.

Selv om det er ting hun kunne gjort anderledes,skal hun ha for all kjœrlighet hun uttrykker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et deilig innlegg å lese:) Så fint at noen tar seg tid til å skrive noe fint om folk også, ikke bare alt det stygge som pleier å florere her. Har ikke sett programmet, så damen vet jeg ingenting om, men dette var en snill anonym HI!

Skrevet

Hun er skikkelig gossin som vi sier her på bygda:-)

Skrevet

Sitter med tårer i øya her..for et flott, varmt og godt menneske.. så søte samme.. hun og datteren..*snufs*. Et forbilde for alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...