Kaimana*prøvernr2* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Forrige uke var så fin,nesten helt kvalmefri,men nå setter det i for fullt igjen!!! forrige uke koste jeg meg,men nå takler jeg ikke hverdagen...Vet jeg er heldig som ikke spyr!!! men skulle så gjerne vært foruten...
Karima Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei Kaimana*spire i magen* Har du prøvd ingefærdrops? Kjempegode og hjelper mot kvalme... Selges i innvandrerbutikker(tyrkiske butikker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå