Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Fant akkurat ut at jeg er gravid. Er helt paff! Prøvde lenge sist gang før den satt, denne gangen bare ble jeg det... Er helt skjelven og bare måper. What the... er jeg klar for dette igjen allerede og jeg har jo ikke tatt folat eller noe, og jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei men tror jeg hadde mensen 7. juli sist. Oi oi oi oi... dette er rettt og slett litt mye følelser og greier i sving... Noen med lignende 2. gang?
wambam Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 nei...ingen lignende opplevelse! men gratulerer og lykke til : )
BabyBlue Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Ble litt paff her også, men hadde en anelse allerede 1 uke før jeg venta mens Gratulerer så masse
Baby<3 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 hadde du mensen sist 7 juli? ... skjønte du det ikke da i august? hehe... Gratulerer masse da, det samme skjedde med meg... men hadde mensen sist 7 august, eneste forskjellen, ellers så kunne det vært meg som hadde skrevet dette... Lykke til hvertfall...dette går nok helt fint
mamman til pia, eli og mari Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 start med folat i dag da og lykke til folat, preparatet kan brukes ved graviditet, før planlagt graviditet tas 1 tablett daglig. Behandlingen fortsetter i 3 månder etter oppstått graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå