Gå til innhold

HJELP.... bare et par måneder siden vi gifta oss og nå--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt dødt.. plutselig. vil ikke kysse mannen min, orker ikke se på han naken og ikke ha sex

føler ikke no... hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel være en årsak til at det har blitt sånn?

Ellers burde du ikke ha giftet deg

Skrevet

Kom kasta på meg.. alt har vært fint og perfekt til nå... litt opp og ned som andre... men aldri hatt det sånn som jeg har det nå.

lurer på om noen har opplevd det samme. hva gjorde dere.. kom det seg igjen?

Skrevet

Du er nok ikke alene om å ha det slik,jeg hadde det noen ganger med mannen min.Det går over:)Pluselig er du kjempeforelsket igjen:)

Skrevet

har testet negativt.. ikm på fredag...

det er så grusomt for jeg vet at jeg er glad i han.. men er så grsomt og ha det sånn.... orker ikke se på han eller kysse med han.. snakker knapt sammen

Skrevet

Har det skjedd noe i det siste..? dødsfall, jobbsituasjon, krangel...er du utbrent?

Skrevet

Føler at alt er bra,... søker jobb. jobber litt for ei jeg kjenner og liker det godt.. er avslappet osv... ikke hendt no spesielt..

menhan er sånn mot meg og føler jeg ... sier ikke no tilmeg.. fort sur og sint, men det kan jo være forde jeg er som jeg er.

Skrevet

Jeg hadde det sånn med min første mann, pluttselig kom det bare... Det ga seg ikke, prøvde vikelig, vi hadde ikke barn så etter 3år ga jeg opp, klarte tilslutt ikke å sitte ved siden av han i sofaen uten å grøsse.. Mekelige greier....

Skrevet

syntes dette er fælt.. har et barn sammen og tenker... skal gjøre alt i min makt... for barnet.

men npr jeg prøver og ta opp ting sier han at han ikke syntes noe er galt.. da er det litt vanskelig og snakke sammen

vet ikke hvordan jeg skal gå frem

Skrevet

familiesamtaler..kan hende du er på vei til å få en skikkelig nedtur, uten å vite det. Har du hatt et vanskelig år bak deg?

Skrevet

vil prate med han om det..

men hvordan skal jeg gå frem.. han takler det ikke.

Skrevet

Si at du føler (bruk ordene JEG FØLER) at dere har kommet til et vanskelig punkt i forholdet, og at du trenger hjelp fra en nøytral 3. part. Si at du trenger at han blir med og er en del av det, ellers er du redd for at ting kommer til å gå over styr. Kan hende du blir overrasket over hans reaksjon

Skrevet

han kommer aldri til og gå med på det... får bare prøve og prate med han en dag..

er så trist jeg nå..

Skrevet

Hvem viet dere? - hvis det var en prest og dere hadde en god samtale med den- kan du jo ta kontakt der... ev- ta kontakt med en familieterapeut..

prøv å skrive ned.... hvorfor fallt du for han- hvorfor giftet du deg med han? osv..

Det er mange som har opplevd dette.. og spes er det kanskje slik når forventningene er så utrolige høye..

først og fremst- tenker jeg at hvis det ikke er skjedd noe spes- og alt var bra for noen få mnd siden- så vil jeg si - Slapp av!! dette er bare en fase!! men det lønner seg å få litt hjelp! noen å snakke med-

Presten

Skrevet

Kanskje luften har gått litt ut av ballongen? Dere har sikkert vært litt gira; dere skulle gifte dere, giftet dere, og var nygifte en periode. Nå er "rusen" over, så nå sitter man der og tenker: jah... det var det.

Alle forhold har jo ups and downs og noen downperioder er verre enn andre. Særlig der begge parter opplever det. Da drar man hverandre lenger og lenger ned. Det som funker for meg i slike perioder er rett og slett og ta med selv i nakkeskinnet og spille kjærlig. Gi et kompliment, et kyss, en klem, gjør noe som letter dagen til den andre. Og ikke minst: gi det tid. Etterhvert er det helt naturlig for meg - og gubben - å være kjærlig igjen.

Ikke gi opp med en gang. I gode og onde dager vet du ;-) Dette går seg til. Du elsker jo denne mannen. Det var jo derfor du giftet deg med han, var det ikke? Tenk på gode minner og hva som gjorde at du fallt for han. Det hjelper alltid meg.

Skrevet

Når forelskelsen går over og vi "lander" , kan dette oppstå. Det er forbigående. Det er bare det at man ikke er forelsket lenger. Men man elsker hverandre for det. Forelskelser kommer og går i samlivet. Har hatt det sånn som deg flere ganger i løpet av de 14 årene vi har vært sammen.

Dette går bra! Prøv å gjøre ting sammen. Ta et bad SAMMEN. Gå en liten kveldstur SAMMEN... ta med vin og sjokolade i senga og se en p-rull sammen!

Følelsen kommer tilbake... må bare jobbe litt for det. Han har jo ikke forandret seg over natten, følelsen dine gjorde det. Han er den samme..du bare ser han med andre øyne.

Skrevet

sånn har jeg det ofte i forhold til min sambo også, men jeg er gravid og dette kom ganske kjapt i svangerskapet. Han er klar over det og at jeg synes det er vanskelig at han tar på meg, noen ganger så er jeg ikke SÅ hormonell og merker at jeg har lyst til å kysse han, klemme han, ligge inntil han å snakke om kveldene osv. men det kommer og går veldig.

Snakk med han om det, du kan være gravid og ha forisnket test? Evt om du har startet på noe som lager hormonforandrinnger i kroppen?

Skrevet

Slapp av! Ikke stress!

Vil tro du har hatt mye styr med forberedelser til bryllup, forventninger til det å bli gift, vært høyt oppe, masse aktivitet og energi.

Så kommer hverdagen, og dere faller kanskje sammen litt, begge to.

Ikke stress med å mase og snakke. Bare vær der du er og føl det du føler. Det er ikke farlig. Sånn er livet også noen ganger.

Tillat deg sjøl å være litt sliten! Slapp av, så går det over. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...