lillemor_til_to Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 i hele dagen i dag har eg hatt "mensen" smerter... eg pleier ha de vanlivis på kveldene..men i dag har de vært hele dagen...det kommer og går...Er d noen som vet ke d kan ver? er 31 uke på vei....er d tegn på at jeg kan føde tidli? kansje jeg går ikke over termin<<<<<<<<<<<?)))) kan d ver d))?
Nr4? 💓 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei!! Jeg har en sønn på 10 mnd, og jeg husker veldig god det du beskriver. På meg så var dette kynnere.. mensen smerter på et vis som varierte i styrke og varighet!Husker at jo nærmere fødsel jeg kom, jo oftere hadde jeg disse kynnere.Er nok bare kroppen som trenger seg litt! Hvis du blir bekymret så ta en telefon til sykehuset! Lykke til da, ikke lenge før du er mamma nå!!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 For meg begynte fødselen med menssmerter, men de var regelmessige fra begynnelsen og gikk over i rier. Stemmer sikkert som Lillemannognestemann sier, at det er vonde kynnere. Følg med, blir de regelmessige kan det være noe på gang og du bør ringe føden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå