Gå til innhold

Kan Noen Med ERFARING Svare?))


Anbefalte innlegg

Skrevet

i hele dagen i dag har eg hatt "mensen" smerter... eg pleier ha de vanlivis på kveldene..men i dag har de vært hele dagen...det kommer og går...Er d noen som vet ke d kan ver? er 31 uke på vei....er d tegn på at jeg kan føde tidli? kansje jeg går ikke over termin<<<<<<<<<<<?)))) kan d ver d))?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg har en sønn på 10 mnd, og jeg husker veldig god det du beskriver.

På meg så var dette kynnere.. mensen smerter på et vis som varierte i styrke og varighet!Husker at jo nærmere fødsel jeg kom, jo oftere hadde jeg disse kynnere.Er nok bare kroppen som trenger seg litt!

Hvis du blir bekymret så ta en telefon til sykehuset!

 

Lykke til da, ikke lenge før du er mamma nå!!!

Skrevet

For meg begynte fødselen med menssmerter, men de var regelmessige fra begynnelsen og gikk over i rier. Stemmer sikkert som Lillemannognestemann sier, at det er vonde kynnere. Følg med, blir de regelmessige kan det være noe på gang og du bør ringe føden.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...