Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Men det er deilig når man endelig kommer over den.. Jeg ha sagt i langt tid (mnd ++) at jeg skal begynne å trene igjen.. Og idag ha jeg meldt med inn på det lokale treningsstudio - og hatt min første treningstime.. DEILIG!!! Dette skal jeg virkelig gjøre mere...
NoDoubt Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Det er veldig deilig å trene:-) Jeg skal ha ny økt i morgen tidlig:-)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg hadde også min første treningstime i går...... etter en alt(!!) for lang sommerferie! Håper jeg klarer å holde meg til planen nå. Har som mål å trene to ganger i uka. Tre ganger de ukene jeg klarer å få til det!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Litt rask til å lagre.... Det aller beste med treningen er den deilige følelsen man får etterpå. Dessuten får man jo så mye mer energi til andre ting når man er flink til å trene litt innimellom.... Skal bli godt utover høsten dette... og så fine og veltrente vi kommer til å bli innen neste sommer.... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå