Gå til innhold

Smerter etter samleie


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hei.

 

Denne blir kanskje litt intim, men...

 

Jeg er i uke 29, og er i veldig fin form det meste av tiden.

Men når mannen min og jeg har hatt samleie melder plagene seg. Jeg får noe helt forferdelig vondt i rompa, og spesielt på høyre side, og nedover høyre bein. Ofte får jeg følelsen av at det er dårlig blodsirkulasjon i beinet. Smertene er så vonde at det ofte er vondt å stå. Har merket dette siden rundt uke 20, men synes det har blitt verre nå i det siste. Det utløser også en mengde kynnere.

 

Det som gjør det hele litt ekstra spesielt, er at når mannen min ikke har fått utløsning, eller latt være å "gi meg sæd", har ikke smertene kommet, selv om vi har "jobbet" like mye...

 

Kan noen hjelpe meg med noen råd eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når eg va gravid me min første gikk det helt greit...jeg kunne ha samleie uten å få noge vont og me hadda samleie kver uke.

men no...etter jeg ble gravid me nr 2 eg orker ikke! eg for så vondt ,,,eg klarer d ikke...d e rett og slett vondt...så jeg tror ikke at du er den eneste det er mange andre som har d sånn..mange gravide som eg kjenne ialfall)))

Gjest Mammamoms
Skrevet

Dytter den opp i dag igjen jeg, for å se om noen har noen flere kommentarer.

 

Mannen min lurte igår om monkelivet måtte begynne nå... Stakkars gutten min... ;-)

 

Men det er ikke så ille når vi holder på, han får heller hoppe av i svingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...