Gjest Mammamoms Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei. Denne blir kanskje litt intim, men... Jeg er i uke 29, og er i veldig fin form det meste av tiden. Men når mannen min og jeg har hatt samleie melder plagene seg. Jeg får noe helt forferdelig vondt i rompa, og spesielt på høyre side, og nedover høyre bein. Ofte får jeg følelsen av at det er dårlig blodsirkulasjon i beinet. Smertene er så vonde at det ofte er vondt å stå. Har merket dette siden rundt uke 20, men synes det har blitt verre nå i det siste. Det utløser også en mengde kynnere. Det som gjør det hele litt ekstra spesielt, er at når mannen min ikke har fått utløsning, eller latt være å "gi meg sæd", har ikke smertene kommet, selv om vi har "jobbet" like mye... Kan noen hjelpe meg med noen råd eller erfaringer?
lillemor_til_to Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 når eg va gravid me min første gikk det helt greit...jeg kunne ha samleie uten å få noge vont og me hadda samleie kver uke. men no...etter jeg ble gravid me nr 2 eg orker ikke! eg for så vondt ,,,eg klarer d ikke...d e rett og slett vondt...så jeg tror ikke at du er den eneste det er mange andre som har d sånn..mange gravide som eg kjenne ialfall)))
Gjest Mammamoms Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Dytter den opp i dag igjen jeg, for å se om noen har noen flere kommentarer. Mannen min lurte igår om monkelivet måtte begynne nå... Stakkars gutten min... ;-) Men det er ikke så ille når vi holder på, han får heller hoppe av i svingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå