Gå til innhold

uff...føler meg ikke i form..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå...formen er bare blitt dårligere synest jeg...idag har jeg hatt skikkelig hjertebank, svimmel, tung i hodet...og veeeeldig trøtt..føler meg langt fra bra..er det blod trykket som stiger? får varme tokter innimellom...er så rart..noen andre som har det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du tenke på om du kan ta det mer med ro.... får du nok søvn? hvile? får du i deg vitaminer? har du fått sjekket jernlageret ditt?

Tar du kontakt med legen kan du få bekreftet eller avkreftet både svangerskapsforgiftning og event. annet.

Men det er jo ganske vanlig å være sliten på slutten, kjenner jeg selv orker mye mindre nå (38 uker) anpusten og hjertedunk og trøtt. Lite søvn om natten men så har jeg mulighet til å hvile meg på formiddagen og ta det med ro og det hjelper.

Men er du i stuss, så ta kontakt med en lege... ellers blir du syk av å gruble.

Skrevet

vet ikke dette kan berolige deg , men sist jeg var gravid hadde jeg også det slik noen dager. jeg oppsøkte jm og vi pratet og sjekket blodtrykk.

alt var greit, samtalen fikk meg rolig, blodtrykket bruker å bli høyer når vi nærmer oss fødselen og kan gi oss disse symtomene.

jeg kan ikke si jeg renner ned fødestua hver gang jeg lurer på noe, men de par gangene jeg har vært bekymret så oppsøker jeg dem, hvorfor gå å bekymre seg når det finnes noen med råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...