Gjest Toxic Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Faen, du er kreativ!!! *missunnelig*
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jupp, I know.:-) Noe musikk på lager? Trengs i disse kalde vintertider:-)
Deep Shit Junkie Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Vet du!! Jeg nå synes jeg den nikkgreia du/ dere har hengt dere opp i har gått litt for langt! Er da bare å velge nikk ut fra den hetsen dere bedriver mot meg! 1. shit funky deep 2. driit skit funky 3. skin fuck stinky 4. deep funk skit! Ærlig talt.. dette her synes jeg IKKE ER morsomt lengre.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Nr 3 var ny for meg. Tusen takk. Lurer fortsatt på hva du tenker daaaa:-)
Gjest Toxic Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Ikke på denne maskinen, dessverre (har fått ny laptop, skjønner du! ))... Skal sjekke den nye Metallica-plata, har lest at de endelig har kommet over 90-tallspsykosen sin og ENDELIG lager skikkelig musikk igjen! Håper virkelig anmelderne har rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå