lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 den første og kanskje eneste jordbæret vi har fått på jordbærlandet vårt i dag, (bortsett fra de som måsene spiste når vi var på ferie) jeg og samboern delte den, og den var bare den nydleligste jordbæra jeg noen ganger har smakt. Kanskje det kommer noen flere jordbær dersom det ikke blir frost.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 He he hørtes herlig ut! =) Kanskje du får flere jordbær neste år..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 joda, det tror jeg vi får, vi var ganske sene med å plante jordbærplantene, vet ikke om det har noe å si, siden de jo allerede var plantet, men da ikke stelt, noen av plantene. Det heter jo at man ikke får flere jordbær etterhvert som plantene blir eldre, eller jeg har hørt det. Om vi får like gode jordbær til neste år kommer jeg til å leve på jordbær hele sommeren. Ihvertfall etter bærene kommer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Sambo har litt peiling og sier at de aldri gir så godt første året når du har flyttet dem. Vi hadde også jordbær der som vi bodde før. Og farfaren og farmoren til sambo har så masse jodbær at vi pleide noenganger å gå opp og bare å sette oss ned i gresset og legge i hålet som vi sier hi hi =) Hvis du steller godt med plantene så får du flere jordbær neste år og du vil kunne plante flere og flere planter hvis du fremdeles vil ha mer =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 joda, har tenkt det. Håper det ikke blir frostnetter ennå, vil så gjerne ha bare et par jordbær til. Joda, skal legge ut bedet litt til neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå