Gå til innhold

Har han ikke tatt lite? Noen her som har fettsugd

Anbefalte innlegg

Skrevet

utsiden av lårene, altså såkalte ridebukselår? Jeg har gjort det i dag, men han fjernet kun 500 ml totalt, begge sider inkludert. Synes det er vveldig lite. Håper at det blir en markant forskjell? Noen som har gjort dette som kan si noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt hele maven, sidene og litt bak på ryggen og da tok de 3 liter.

Skrevet

ok, ble det stor forskjell da? er du fornøyd? du har jo tatt litt større områder enn meg, men likevl....

Skrevet

kanskje du ikke hadde så forbanna mye å ta da?

Skrevet

Skulle gjerne latt meg fettsuge en stund etter svangerskapet. Men hvordan tør dere? Er det ikke skummelt? Hvilke farer medfører en fettsuging?

Skrevet

sign me up for sugings rundt magen og på håndtakene... Hvor mye koster det tro??

Skrevet

Jeg er med! Hvor mye koster det å suge låra? Alt for mye gravidfett der nå.

Skrevet

Etter som jeg har sett mye på ulike "operasjonsprogram", så har jeg fått med meg noe sånn osm at de kan ikke fjerne mer enn en viss mengde fett, om man fjerner for mye så vil hudvevet og blodårer og nerver bli ødelag,...Krafitg sug i de maskinene og ikke annet enn fett bør være i nærheten... Hmm, høres lite ut, men om alt var samlet i en liten "klump" på utsiden av hofte/lår, som jeg selv har, så er det jo en del i forhold til størrelse på området...Men kan høres ut som om du ikke hadde det største problem i utgangspunktet...

Vent å se, huden vil vel bli glatter (evt mindre cellulitter) og du vil jo bli strammere men omkretsen blir vel ikke bli reel før om 2-3 måneder pga hevelser..

Synes du er "litt gal" som velger en sånn operasjon når du har barn (ellers hadde du vel ikke vært her inne),- for det er jo alvorlige bivirknnger/risikoer knyttet til alle former for plastik kirurgi,-heldigvis veldig sjeldent, men når det går galt så går det jo så fryktelig galt...

Skrevet

Kunne du være så snill å presiserer hva som kan gå så galt? (Takk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...