klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 ser flere og flere frir til lystgass her inne. og det kunne eg faktisk ha tenkt meg og. Og grunnen til de at ikke har det på KK er at apparatet lekkte og personalet reagerte på det. SÅ SKAFF ET NYTT DA VEL!!! åh irritert i dag...
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2008 KK på haukeland i bergen eg refererer til
Snupp@ med 3 barn Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Enig. Kunne tenkt meg å få lystgass. Grådig kjedelig.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har du prøvd lystgass? Eg har ikke prøvd det så kan egentlig ikke uttale meg, men trøsten kan være at eg har hørt om mange som blir veldig dårlig av den lystgassen.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Har ikke hatt behov for å prøve lystgass så jeg kan ikke svare for det men! har hørt fra andre som har brukt oksygen maske som de har pustet i istede som sier at det var vell så bra om ikke bedre. fordi; de ble ikke kvalme og uvell som med lystgassen og samtidig fikk de noe å fokusere på under riene.... Så hvis du har lyst til å være fleksibel og prøve ut, så kan det jo være værdt det! Ps: dette var fra kk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå