vekt81 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Ser du ikke spår så m ye når det gjelder kjønn og barn osv...så da dropper jeg å høre om det... Jeg er født 21.10.81...Min samboer er født 31.01.80 Han er jobbsøker for tiden,ser du om han vil komme seg i arbeid snart? Ser du hvilken jobb han kommer til å få?(søkt på litt forskjelliig) Økonomien er veldig dårlig for tiden iogmed at han ikke har noen jobb,var selvstendig i en liten periode,noe som gikk dårlig og satte oss i denne posisjonen..Vil den bedre seg? Kan du se på oss som ett par?Kjærligheten? Blir det noen spaniatur på oss neste år?Blir det råd til det?!Veldig lyst til det da vi ikke fikk noen særlig ferie da gutt nr 2 kom i juni=)=) Tusen takk... Klemmer=)
LINEDRI Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Kära vetk81 Jag ser att din sambo kommer att få jobb inom data, jag ser också något med mekanik och bilar..? Men jag får inte riktigt ihop vad det är? Jo jag ser att ni lever knapert, men misströsta inte, ekonomin kommer att ordna sig, men tänkt lite mer på vad ni lägger pengarna på, ibland på ganska onödiga prylar tycker jag. När det gäller spanienresa så ser det positivt ut, men ni ska helst spara så mycket det går, om ni ska slippa snåla när ni är där. När det gäller resan, så ska ni akta er för att bli rånade där! Så ha inte alla pengar på ett och samma ställe utan dela upp dem, gå aldrig ut med en stor summa pengar! När det gäller kärleken så ser jag lite vardag över er, ni är väldigt slitna båda två, både av att ha barn men också av den dåliga ekonomin. Bättre planerande krävs för att hålla liv i relationen, men också i ekonomin. Jag ser att ni är för snälla, man får faktiskt säga nej till vänner och familj ibland! Ni har en fin relation, vårda den lite bättre bara! Den där resan kommer att göra susen för och er familj! Ni är riktigt bra och kärleksfulla föräldrar!
vekt81 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Hei igjen.. I morra skal min samboer på jobbintervju...En slags kontorjobb som har litt med data å gjøre,deler til gravmaskiner og diverse...Kanskje det er denne jobben han får..Ser du om han vil trives..? Vi er ganske flinke på å bruke penger på ting vi egentlig ikke har bruk for=) Ja,da må vi passe på så vi ikke blir ranet... Ser du om flyreisen med gutta vil gå fint og selve oppholdet?!Det virker som om han minste har en rolig personlighet iallefall.. Ja,hverdag er det om dagen...Vi er vel begge lei av å ha det sånn som vi har det nå...Lite overskudd... Ser du om vi blir gift en gang? Kommer vi til å bli boende i dette huset som vi har bygd selv?Eller sleger vi? Du har rett i at vi er litt for snille,spesielt min samboer,alle ringer han når de trenger hjelp til noe...Fryktelig slitsomt..Også har han en del kompiser som ikke har samboer og barn som gjerne vil ha han med ut på diverse saker...=( Tusen takk for at du brukte tid på meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå