Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Nå har jeg vært her inne i ca 3 uker og vært middels aktiv. Men det er en ting jeg har lagt merke til, det er flere her som snakker om stikking i egglederen, og da nesten alltid i venste. Noen som vet hvorfor det nesten bestandig er venstre? (Det gjelder meg også)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 jøss det har jeg ikke tenkt over, men jaggu har du rett! Helt klart mest stikking i venstre side.....i dag stakk det litt i høyre også, men det er heller sjeldent ja! Så, lurer med andre ord på det samme som deg jeg nå :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 hm...hos meg er det motsatt..nesten alltid stikking i høyre.. men jeg er venstrehendt da, så det meste er motsatt hos meg..he he;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg er også totalt venstrehendt, men har også stikkingen i venstre side
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 jaja..der røyk den teorien;-O
*Lykkeliten* Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Har man ikke eggløsning i kun en eggleder, når man har el?? Eller er jeg helt på bærtur?
*mitt største ønske* Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Jeg har også hørt at el kun er i en eggleder?? men jeg har som regel alltid stikkninger i høyre side...
man78 Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Konstant i venstre. Helt fra eggløsning og med jevne mellomrom frem til TR egentlig.. Lurer på hvorfor selv jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå