pilutta Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 eller er det to-delt som gjelder? Min eldste, nå 12, nektet å bruke hel dress da han begynte i første klasse, men det er jo mye enklere da. 6-åringen min er ikke så nøye på det han, men hva har dere erfaring med? Om vi skal kjøpe dress må vi nesten begynne å tenke på det nå, men vil ikke kjøpe om det ikke blir brukt heller. Hva tror dere?
gerd Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg tror jeg kommer til å gå for todelt.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Vi kommer til å gå for hel etter ønske fra gutten vår. Han vil ikke få tid til å ta på seg todelt, og så av igjen, før friminuttene er ferdig omtrent uansett. En hel med glatt for vil være mye kjappere å ta av og på. Jeg frykter at han med todelt vil blåse i buksedelen og bare gå med jakke og dermed fryse og/eller bli våt på buksen. Ser alt nå at han ofte "glemmer" jakken sin i friminuttene fordi tar så lang tid å ta den på (jobber på samme skole som han går på), og han er langt i fra den eneste...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg ville kanskej ha gått for 2-delt! For da hvis det ikke er så innmari kaldt en dag så kan man kun ha ullgenser utapå og den utebuksa! eller kun bruke jakken... for vinterjakke må h*n vel ha uansett?
blond Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Spør heller her som mange har førsteklassinger: http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/4920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå