Gå til innhold

Dere er så harde å tilfredstille angående alt ass!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ta abort for da er du en morder. Men skjønner dere ikke at om vi ikke hadde kunnet tatt abort hadde det vært;

Enda flere unge mødre, som dere hater

Enda flere alenemødre på trygdepenger, som dere hater og syns snylter på dere

Enda flere late mammaer som bare går hjemme på trygd, noe dere mener alle hjemmeværende gjør

Enda flere stakkars unger i barnehager, noe som OGSÅ er galt.

And the list goes on and on and on. Dessuten viser statistikk og forskning at om abort hadde vært ulovlig hadde ikke tallet gått ned, men skadene grunnet abort hadde vært større. Da hadde dere måttet betale kjempemasse penger fordi jenter stikker strikkepinner og annet tøv opp i seg, eller får andre til å gjøre det. Det hadde dere heller ikke likt for det er tross alt deres, jævla skattepenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen fortalt deg at du er fæl til å overdrive?

Skrevet

¨nei det gjør hun ikke er akkurat sånn noen av dere er her inne.. ganske mange av dere også.. blir helt satt ut av hvor mye fordommer enkelte her har.

Skrevet

enig med deg hi, men ALLE her inne er ikke sånn da. men dessvere menge =/

Skrevet

Hva med å heller bruke prevansjon???

Skrevet

Vet du hva du kan føye til lista di over alt som er galt? -Å klage så mye som du gjør!

Skrevet

Ingen er perfekt. Mitt navn er ingen.

Vi er alle perfekte ikke sant? Jeg har iallfall aldri gjort noe dumt, i hele mitt liv.

Skrevet

At noen her ikke skjønte hovedinnlegget beviser vel egentlig bare alt som sto der...

Skrevet

anonym 18.59.

hva om prevansjon ikke funker ? ble gravid mens jeg gikk på pilla, tok derfor å satt inn p stav å jagu ble jeg gravid da å..

Skrevet

Siden dette skjer i 1 av 100 tilfeller burde kanskje færre blitt gravide om de gikk på prevansjon. Om ikke dere tar to dagen etter at dere glemte den forrige pillen da.

Eller hva med om dere sørget for at onenight standen deres beskyttet både seg selv og deg.

Tror kanskje hovedinnlegget her var dagens desidert dummeste.

Skrevet

Greit å ha tilbudet.. MEN.... å ta abort fordi en har blitt gravid med en ny type.. eller er redd for hva andre synst...

eller bruke det som er prevansjons midddel. blir feil. i mine øyne...

men folk er forskjellige.. eg hadde aldri hatt samvittighet til å fjærne et liv.. bare fordi jeg var redd for hva min pappa hadde synst.

eller fordi eg var gravid igjen... med en ny type...

når en har sex. med eller uten prevansjon så vet en at en kan bli gravid...

Skrevet

Hehe. Nå handlet ikke dette innlegget om for/imot abort. Det var egentlig bare ment som å vise hvordan dere oppfører dere. Og om folk vil ta abort tjue ganger så skal de få lov til det uten at dere bryr dere. Om noen tar abort EN gang i et nytt forhold - so what for dere? Dere kan jo fortsette å få unger hele tiden. Det går ikke utover DERES barn!

Skrevet

så du samler alle de tingene du ikke liker ved 2000 damer og sier at sånn er DERE...

ikke sikkert at de er de samme som er imot abort som klager over unge mødre liksom.

stein i glasshus det der

Skrevet

Nei.. Innlegget mitt henviser til de som ER sånn.. Ikke de som ikke er sånn. De som ikke er sånn skjønner nemlig at det ikke gjelder de :-) De som ER sånn føler seg truffet av skammen.

Skrevet

-og du virker som du er ei skikkelig sytete sutre-kjerring......

Skrevet

Du har så rett HI. Man må egentlig ha bra sterk psyke om man skal sitte på dette forumet.

Skrevet

Jeg er igrunnen enig med deg, jeg HI! Synes det er fint at vi har fri abort her i landet. I Brasil, f.eks., har de ikke det, og der har jo alle barn det så fint der de bor i gatene...

Skrevet

eg er i grunnen enige jeg og med deg hi!:)

med abort spm, hvordan kan DERE komme her å fortelle meg at MIN abort vil påvirke DEG og din situasjon i noen grad???

hva hadde skjedd med kvinnekampen og selvstendigheten her om ikke vi hadde hatt mulighet for abort?? og hva med alle de barna som måvokse opp med foreldre som egentlig ikke vil ha dem eller ikke har råd til å ha dem!

at alle kvinner bør bruke prevansjon er legetimt argumentasjon men å slenge det i ansikte på kvinner som velger abort er bare smålig. når ble dette 'alle mot 1' kamp? vi som normenn har individuelt selvbestemmelses rett, enten det gjelder valg av vogn, farge på soverommet, valg av lege eller abort! at andre har andre meninger er noe vi får inn med morsmelken at vi skal respektere! for i disse tilfellene finnes det ikke noe fasitsvar! det er en annen ting å uttrykke sin mening om emne, enn å slenge ut med barnemorder eller noe sånn!

at så mange her inne ikke kan respektere andre her, får meg virkelig til å lure på hvordan dere fungerer i samfunnet, og ikke minst på hvordan dere kan gå frem som et godt eksempel for barna deres?!

ja foresten, jeg er personlig imot abort, men hva alle andre gjør støtter jeg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...