Gå til innhold

Tasser hit jeg...denne gangen SKAL det gå bra:)


vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Testa positivt i morres 2 dager over IKM....smilt i hele dag vettu...har egentlig skjønt det i noen dager med sinnsykt oppblåst mave....måtte gått ned i knestående ved et par anledninger...trodde jo ei natt her at jeg fikk blindtarmbetennelse:) ømme,store pupper og så utrolig trøtt da...men skulle merkelig nok ønske jeg ble kvalm jeg...vet det er mange som sliter med dette og ville saget av armen for å slippe men jeg har mistet 4 spirer og har liksom følt at hvis jeg var kvalm ville jeg vite at alt var bra...snåle tanker men sitter altså å venter på å bli kvalm....så jeg framprovoserer vel kvalme nå da og angrer som en hund:) skal på første tidlig UL neste torsdag på 5+5 pga alle abortene...blir masse UL på meg framover.både bra og dårlig på et vis.blir nå passa å da..Lykke til da alle vordene mødre!!!!!kose seg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jo legge til at termin i følge mens er 25.mai...og det er så rart for hvis det blir ei jente har vi tenkt å kalle henne opp etter bestemor som faktisk har bursdag den dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det...man blir så bekymret :) Jeg hadde en spontan abort tidligere i sommer og jeg tenker jo på det nå. Blir bekymret for at det ikke skal gå bra denne gangen. Men i morgen starter jeg på uke 8 så hittil lover det godt.

Tror nok det er ganske normalt å være bekymret når man har hatt aborter tidligere.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sa i juni og er gravid nå.... Sa var i uke 13.... men denne gangen skal det gå bra. Har en gutt på et år og nå kjennes det slik ut som første gang. Da jeg var gravid sist og mistet så hadde jeg ikke ømme bryster, ja i d hele tatt hadde jeg ingen symptomer, nå kjennes det rett ut, som om at jeg har en stein i magen.... Men dette er nåk kanskej bare tanker jeg har fordi jeg bare håååååper at det skal gå bra denne gangen. jeg krysser fingrene for ALLE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Alle gode ønsker til deg.. Skal selv på tidlig ul onsdag neste uke. Er da 5+5 Dette pga tidligere sa, samt sv. utenfor livmor :-( Er grusomt å gå å vente som dette. Håper bare alt er bra denne gangen.. Lurer på om hjertet har begynt å slå så tidlig som 5+5...Noen som vet?? Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, vet litt hvordan du har det. Hadde SA i august, og har nå blitt gravid på første forsøk. Jeg har ikke mistet før det, men etter SAen vet jeg litt hvor psykisk belastende det er. Og nå er jeg livredd for å miste igjen, selvom det liten sjanse for det. Men man leser jo historiene her inne og begynner å bekymre seg litt. Men jeg har så mye mer og sterkere symtomer denne gangen så jeg tror nok det vil gå bra.

 

Åh,, jeg ønsker deg lykke til da. Tøft å oppleve det flere ganger, føler skikkelig med deg. Krysser fingre og tær for at det skal gå bra med deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi satser på at det skal gå denne gangen....har en del sterkere symptomer denne gangen.Til du som skal på UL på 5+4 så er det veldig forskjellig hvordan ting utvikler seg når man kanskje ikke vet akkurat dagen da befruktningen skjedde.Mye som skjer fra dag til dag...jeg skal jo på UL 5+5 og har sagt til meg selv at de sikkert bare kan påvise tidlig graviditet og at jeg får vente kanskje en-to uker før jeg ser hjertet slå...Legen vil sikkert uansett fortelle om alt ser normalt ut for "alderen"....men det er denne ventinga altså...prøver så sterkt å tenke på andre ting og holde meg travel:) Skal på fest i helga så grubler en del på hvordan jeg skal lure de andre for det nytter ikke å si at jeg ikke skal drikke pga antibiotika eller dårlig form...hehe...blir vel å drikke nasty alkoholfri rødvin helt på en ekte flaske med skrukork:) får holde ut såpass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...