Gå til innhold

mei&mi *med julegutt i magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Hvordan går det? Gratulerer med 100dager;o)

Ligger 20 dager etter jeg=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kvapp jeg altså... ;) Er ikke vant til å se nicket mitt så stort..hehe... ;) Tuuusen takk for det!! Nå går det fort synes jeg. 2,tri har bare flydd, går sikkert treigere når det nærmer seg.. Såg du hadde skrevet til meg på facen, fikk ikke svart deg... Så du er bare to uker etter meg?? Ikke dårlig... ;) Da regner jeg med du har fått en god mage etterhvert?? Jeg klarer nesten ikke bøye meg lengre, har fått så sabla vondt i ribbeina. Må til legen med en urinprøve, har lest om svangerskapsforgiftning i dag så blir jo hysterisk.. ;) Bedre å sjekke enn å gå og lure.. :)

Skrevet

Hehe, slik er jeg også om noen plutselig "roper" på meg=P

Jeg synes det går så fort med meg for tiden, men så tregt med alle andre som er gravid! hehe, merkelig... Var jo nesten å¨tide å svare da! Har mange ganger skulle gjort det, men så har det alltid skjedd noe. Snupp våker eller noe;o) Ja gjett om magen er kommet! Er en sann plage=P Jeg skal til JM i morgen, gleder meg masse! Skal bli gøy å ta med snuppen til samme jm som jeg gikk til med henne=)

Huff, du må gi en lyd om hvordan det gikk da!

Skrevet

Ja, det kan ta tid å skulle svare. Må jo ha tid til å sette seg inn i svarene også..hehe.. ;) Er mest kos med at magen viser godt nå, men den er i veien innimellom ja. Hvor skal du til jordmor?? Jeg fikk ikke jordmor borte på senteret fordi de var så få jordmødre og fordi jeg var andregangsfødende så ble jeg nedprioritert. Synes det var litt dumt jeg.. :(

Har du lagt på deg mye forresten?? Er detr lov å spørre om??.hehe.. ;) jeg er snart oppe i + 20 kg!! iiiiiiik!!

Skrevet

Gjør dessverre det! Ja, kos er det jo selvfølgelig=) det verste med magen akkurat nå er at vi skal til kreta på lørdag, og da har jo jeg måttet kjøpe gravidBADEDRAKT og andre slike usnacksy ting å gå med i varmen=P hehe... Også den blæren min som må være ute av funksjon... Jeg går på senteret ja! Hun holdt jo til her nede med legen før, men så flyttet de inn i lokalene til legevakten. Går til B.A om du vet hvem det er? Kjempe koselig, og gleder meg til å treffe henne igjen!

(Hun kom faktisk på vakt den kvelden snuppen ble født også=)

Men hvorfor nedprioritert? Jeg er jo også annengangs... Dårlig!!!

Jeg vet faktisk ikke, for jeg var sist hos legen i Juli=S UL i aug, også jm i morgen igjen da... Men det blir spennende, for jeg ESER ut! Har jo dobbelt tryne nå! :'( Hjelper ikke at jeg begynte med 10+ etter første...

Må ta en datapause og se cæsar=D hehe...

Skrevet

hihi! Finnes det gravidBADEDRAKTER og?? Tidig.. ;) Har heldigvis ikke hatt det problemet i sommer, eneste jeg har badet er i badebasseng på terassen. ;) Jaja, vi har ivertfall en unnskyldning for å se sånn ut.... ;) Jeg prøvde å komme til hun jm som er på helsestasjonen vettu? Ved siden av legevakten. Var hun jeg gikk til sist gang. Aner ikke hva de heter jeg..hehe.. Jeg synes det var grådig teit å nedprioritere sånn. Er jo enda mer bekymret denne gangen enn første gang.

Bare på gøy så prøvde jeg en bukse jeg gikk med før jeg ble gravid, jeg fikk den opp til litt over knærene og der var det bom stopp!! Det var litt skummelt... :/

Skrevet

Jepp, de finnes=P hehe...

Gleder meg til å vasse rundt på stranden og bli forvekslet med en hval...

Går du på helsestasjonen her på rolland? Er hun JM som var der ja.

Synes det er merkelig at de har sagt det til deg, men ikke nevnt noe til meg! Skal vel være likt for alle?! Jeg har bevisst gjemt alle buksene laaangt bak i skapet. Tørr ikke prøve engagn;) Kanskje til sommeren neste år, hehe

Skrevet

Hehe.. Det går nok helt fint.. ;) Jeg ringte til helsestasjonen på senteret, der som "ung prevensjon" er/var, tror det het det??

Der er det visst bare en JM og en som er sykemeldt eller noe sånt. Og så var det så mange som var gravide. Tenkte jeg skulle opp å høre hvordan de ligger an nå, for hun sa at det kanskje var plass til meg til høsten. Jeg kunne sikkert ha prøvd å få en JM her i Eidsvåg, men har ikke stresset med det. Det har jo gått så fort!!

Ville bare prøve buksen på gøy.. For å se om det var så gale som vekten sa, og det var det jaggu meg og!! Satser på kiloene går kjapt av igjen.. ;)

Skrevet

ja, det er der jeg går. Men de lå jo her nede på helsestasjonen forrigegang jeg var gravid. Flyttet vel bort på senteret ifjord sommer etter at snuppa kom til... Kom deg bort å spørr, så må de jo ha tid til en til nå=) Hehe, er redd vekta sier sannheten ja! Heldigvis er min tom for batteri;o) Men blir spennende å se imorgen. Forrige gikk jeg jo opp nøyaktig 20kg=S Blir faktisk første gang det blir måling av fs målet også... Det har ikke legen gjort noen ganger enda! *spent*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...