Gå til innhold

Et blødnings innlegg..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har en blødning. Liten ennå.

Mistet for under 3 mnd siden og sist gang endte det i en helt sinnsyk abort hvor de til slutt måtte få stoppet blødningene mine med en utskrapning og vurderte blodoverføring.

Nå har jeg ringt ullevål og de vil ikke ta meg inn, verken idag eller imorgen. Snakket med ei sur kjærring. Så alternativet er legevakten i 5 timer for så at de ikke kan ta en ultralyd engang.

Jeg har eggeløsning smerter på høyre side. i ryggen mest.

Blir bare helt liveredd for at det er graviditet utenfor livmor.

Er det noen som har vært i samme situasjon? med ømhet på ene siden og blødning i svangerskapet?

Mener ikke å skremme noen med innlegget mitt, hadde bare vært veldig godt å snakke med noen frem til legen imo0rgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes Jordmortelefon her på BIM. Det koster mye, men det er kanskje verd det siden du er så redd!! Huff, så rart at dama du snakka med var sur. Det var helt unødvendig av henne!!! Jeg føler med deg.

Krysser fingrene!!

Skrevet

tusentakk for svar elisan! Jeg smører meg med tålmodighet og paracet og drar til min fine lege imorgen.

Skjønner ikke hvorfor leger slenger abortrisikoer i trynet på meg. Alle som er gravide er vel klar over dette fra før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...