Thessa og Bebbis Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Ja, jeg har en blødning. Liten ennå. Mistet for under 3 mnd siden og sist gang endte det i en helt sinnsyk abort hvor de til slutt måtte få stoppet blødningene mine med en utskrapning og vurderte blodoverføring. Nå har jeg ringt ullevål og de vil ikke ta meg inn, verken idag eller imorgen. Snakket med ei sur kjærring. Så alternativet er legevakten i 5 timer for så at de ikke kan ta en ultralyd engang. Jeg har eggeløsning smerter på høyre side. i ryggen mest. Blir bare helt liveredd for at det er graviditet utenfor livmor. Er det noen som har vært i samme situasjon? med ømhet på ene siden og blødning i svangerskapet? Mener ikke å skremme noen med innlegget mitt, hadde bare vært veldig godt å snakke med noen frem til legen imo0rgen...
Elisan Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Det finnes Jordmortelefon her på BIM. Det koster mye, men det er kanskje verd det siden du er så redd!! Huff, så rart at dama du snakka med var sur. Det var helt unødvendig av henne!!! Jeg føler med deg. Krysser fingrene!!
Thessa og Bebbis Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 tusentakk for svar elisan! Jeg smører meg med tålmodighet og paracet og drar til min fine lege imorgen. Skjønner ikke hvorfor leger slenger abortrisikoer i trynet på meg. Alle som er gravide er vel klar over dette fra før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå