*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 sukk... Jeg hadde mensen i begnnelsen av august. Da blødde jeg i nesten to uker. Så jeg regnet IKM etter ca 30 dager fra første dag mens i august. Siden jeg gikk over, tok jeg en test forrige torsdag. Mente den var svak svak positiv. Så jeg tenkte å ta ny test etter noen dager. Men samme dag fikk jeg brun utflod. Fredag begynte jeg å blø litt. Lørdag ganske masse og søndag veldig lite. I dag ingenting. Altså tre dager mens. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde tre dager mens. Synes det er så rart. I tillegg har jeg gått opp nesten 4 kg den siste mnd. Ja, jeg har ikke trenet så mye som jeg bruker. Men jeg skulle vel ikke gå opp 4 kg av den grunn? Spiser nesten som jeg bruker jo! Brystene var veldig ømme i nesten to uker før jeg testet. Nå er de bare store og ikke fult så ømmme. Jeg har hatt masse murringer i mage og rygg før mensen kom. Litt i ryggen i dag. Hva er det som skjer med meg?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Nei. Tok en test over en uke tidligere også. Tok den pga de ømme brystene. Den var selvsagt negativ, men tenkte det kunne være for tidlig. Jeg klarer liksom ikke helt å slå fra meg at jeg kan være gravid selv om jeg hadde denne blødningen. Sist viste det seg nemlig at jeg var en mnd lengre på vei enn vi hadde regnet ut fra første dag i siste mens. Altså jeg hadde blødning tidlig i svanger skapet. Jeg begynte også å legge på meg med en gang. 4-5 kg med en gang, så stoppet det opp litt. Men sist var jeg så sinnsykt kvalm og kastet opp masse de første mnd. Har ikke kjent tegn til kvalme nå.
Shiny84 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 ta en ny test....NUH!!! he, he, he, mange som har litt, eller menslignende blødniger tidlig i svangerskapet så da er du nok på tjukken snuppa
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 jeg har jo tenkt tanken. Men er så redd for å bli skuffet. Kanskje litt tidlig å teste igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå