Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Min mann flyttet ut i helgen, og jeg er nå da alene med jentene. Ei på 9mnd og en på 3år. Mannen tok med seg alt a penger, så her sitter jeg nå uten penger, uten jobb og uten noen til og hjelpe meg. Reiste på sosialen, men fikk beskjed om og søke som alle andre. På spm hva gjør jeg da frem til pengene kommer, fikk jeg, "Du kan ikke bare troppe opp her og tro du får hjelp på sekundet" Så hva nå... Hva hvis sosialene bruker 2uker på og behandle søknaden? Hvordan skal jeg overleve? Mannen er på fylla så ingen vits og prate med han.
unnl Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Tok han med seg alle pengene???? Jeg vet ingenting om sånt, men jeg vil da tro det finnes noen form for "nødhjelp" i en slik situasjon?? Fortalte du dem at du ikke har noen ting?? Dere må jo ha mat!! Håper noen her inne vet mer enn meg, og kan gi deg råd:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Det skal gå å få hjelp på sekundet, det fikk jeg opptil flere ganger når jeg bodde på hybel før jeg ble mamma. Dra dit igjen og forklar at du ikke har penger, ta med kontoutskrift og sku på vannkrana så de innser at det er prekært.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg oppretta konto idag, 10min før jeg kom opp til dem, jeg satt og grein for jeg er så utrolig sliten. Men nei, hun brydde seg virkelig nada om hva som skjedde. Så er temmelig fortvilendes dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå