Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 I går tok jeg en el test bare for morro (venter ikm på torsdag) da kom det opp en svak svak strek ved siden av kontroll streken, i kveld tok jeg en til og den var omtrent like sterk som kontroll streken. Har hatt mensmurringer i noen dager, trøtt og i dag har det begynt å sprenge i puppene, alt dette kan jo være tegn på mens da. Men testene sier jo liksom noe annet. Hva tror dere jenter?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 hmmm....har jo hørt at eggl tester kan slå positivt ut om man er gravid da......er jo meget mulig;) du får kjøpe deg en fire dager før test å se hva den sier:)spent:) krysser fingrene for deg!!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Har 3 gravi tester fra billigtester jeg tenkte jeg skulle bruke, men vet ikke hvor mange dager i forveien jeg kan ta dem. Er vel kanskje bare clearblue som man kan ta så tidlig tro?
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Plutselig merkelig støl oppå begge lårene også, og jeg har ikke gjort noe som tilsiser at jeg skal være det liksom.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 hei igjen:) tror kanskje det er veldig individuelt når testen slår positivt ut.noen produserer mer hcg enn andre osv.. noen tester gjerne ikke positivt før to uker over tiden...så vi er forskjellig,litt tidlig er det nok men jeg hadde ikke klart å holde meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå