ChellBell - har født! Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Bilde under profilen min... Vet ikke helt hvem som er designeren, men kjolen er på side 13 på JKdress. Kode JK0031. Alle kjolene ser jo såå fine ut på bildene, men så er de ofte helt annerledes "live" eller på oss normale mennesker Hvis dere har den, eller har sett den på andre, er den fin på? )
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei.. Prøver å komme på originalen til denne kjolen, men står bom stille. Den er nesten prikk lik en jeg har hengende her som ikke har vært brukt.. Jeg bestilte en kjole ut i fra bildet av en original, og den ble kjempe fin. Satt også veldig bra ut i fra de målene jeg hadde oppgitt :-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Endte opp med denne: http://cgi.ebay.ca/2008-New-Wedding-Dresses-prom-gown-all-size_W0QQitemZ220279244657QQihZ012QQcategoryZ63851QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262 Bestilte også der kopi av en original kjole. Valgte annen farge, champagne hele veien og perlebroderi i detaljene + sølv/"diamant"-spenne i front. Ville heller ikke ha noen form for slep, så den er avrundet helt likt hele veien nede. Jeg ønsket ikke en så stiv kjole, så valgte ett løsere underskjørt, uten bøyler. Ser naturlig nok litt annerledes ut da også, men mer min stil. Ville lee på meg i løpet av kvelden også Var kjempe fornøyd, og fikk mye skryt. Vi føler oss nok alle som en prinsesse i brudekjolen :-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 ... og der fant jeg ut av det JK-kjolen er nok en kopi av en BonnyBridal kjole: http://www.bonny.com/index.php?Itemid=999999935&option=com_staticxt&staticfile=gowns.php?id=24&gline=1&start_page=0&featured=N Det er denne jeg bestilte en rimeligere kopi av. I steden for sølvdetaljene går alt på min kjole i samme farge, men du ser broderiet for det.. Som sagt, ta nøye mål så skal den sitte perfekt på deg også! Kjolen passer nok til høye og slanke figurer vil jeg tro
ChellBell - har født! Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Wow,det var en flott kjole! Me want it! Bestilte du den på Ebay? Så fort denne bebisen kommer så satser jeg på å bli fort høy og slank igjen (ikke det at jeg er noe kortere nå da..), så da passer jo kjolen sikkert veldig bra til meg hihi
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Får ikke linken din til å funke... Kommer bare feilmelding
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Nei, linken er jo til en auksjon på ebay, så den er nok gått ut.. Prøve å finne ny. Den første kjolen kjøpte jeg via ebay ja, kinesisk skredder. God dialog med leverandøren og flott relsutat hjem til meg på under 3 uker og til en syk pris på bare 850 kr inkl frakt! (Mulig det kostet mindre for 4 år siden) Den andre kjolen fant jeg på www.drommekjoler.no for halvannet år siden, hun bestiller også fra utlandet på kunders vegne. Betalte litt mer, 3200 kr tror jeg det var og fikk en kjempe flott kjole! Kvaliteten er høy på begge kjolene. Uansett da, både de kinesiske skredderne på ebay og www.drommekjoler.no syr jo kjoler etter fotografi av en original kjole. Vi som kunder kan tilpasse den helt etter våre ønsker, kvaliteten er høy, rask levering :-) Så i utgangspunktet kan man få sydd seg hvilken som helst kjole, bare man har bilde.... Ofte er det knyting i rygg, det liker ikke jeg, så på kjole nr 2 endret jeg på dette og ba om glidelås + en lang rekke pitte små knapper m/hemper for å skjule glidelås... Lykke til jenter med kjoleletingen, vet den er vanskelig, men når du ser den rette kjolen så vet du det er den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå