gutt07 & jente09 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 jeg ammer enda, og ikke fått tilbake mens... men prøver da å bli gravid allikavell... flere som er i samme situasjon? Jeg har ikke testet på noen mnd nå... hva gjør dere andre? kan da ikke teste hver mnd heller.... hehe... er temp. til å stole på? (hadde høy temp sist jeg var gravid)
Staark Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Er i samme situasjon. Ammer og har ikke fått mens tilbake. Tok en test i begynnelsen av juni som var negativ, har ikke tatt en siden... men har siste uken kjent mye stikkninger i mage og underliv. Kanskje på tide med ny test,...når jeg tør Tar ikke tempen, vi bare kjører løpet og ser hva som skjer.
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hmm, kan melde meg inn i klubben jeg og.. Har en baby på 6 mnd, men har begynt med mer og mer fast føde nå.. Håper å få igjen mens snart!! Testet for 2 uker siden, og den var negativ trass ekstrem kvalme og stikkinger som sist jeg var gravid.. Driver ikke og prøver- men "vi tar det som det faller seg", og håper jo at noe skjer...Vi vil gjerne har to tette<3 Håper vi slipper å vente med prøvingen til ett år etter fødsel har gått, men det er vel på den tiden (amming ferdig) at fruktbarheten tar seg opp..
vill ha en 3a Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Ja med, samma situation. Nu har min 2a blitt 1 år och ska børja barnehage om 3 uker, så då kommer væl mensen snart... Jag har också haft stickningar, kvalme, mensmurring mm men jag ær inte gravid. Vad tror ni, kan det vara så att man får dessa symtom nær "systemet" startar upp igen? Jag vet inte, men jag blir så otålig. Jag ær dessutom øver 40, så man kan ju inte veta om det ska fungera en gång till. Tyværr ær det væl så att det enda vi kan gøra ær att sluta amma før att få igång EL igen. Men det ær ju också lite trist. Blir spænnande att se hur lång tid allt tar før oss... Om ni hør om något bra sætt att få fart på EL, sæg ifrån. Jag fungerar på att ta akupunktur! Lycka till :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå