@nneliten Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Min favoritt: Krydre kyllingfiletene med sitronpepper og provencekrydder - stekes. Lag salat med frukt (Jeg pleier å ha isbergsalat, druer, epler, ananas - men her er det bare å ta det man har) Hjemmelaget dressing: et lite beger med yoghurt (f.eks. melonyoghurt), 4-5 spiseskjeer med lettrømme og 2 spiseskjeer med agurkmix (på glass) Pleier å servere med ris til, men pommesfrites passer også fint :-) Nam-nam!!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 kyllingfrikasse tar deg 30 min å lage=) Eller marinere de i: olje,pepper,grillkrydder,gastromat,karri,paprikapulver og hvitløkspulver. Også steke de, og ha salat og ris til=)
ula ;o) og gutta Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Denne oppskrifta ble lagt ut på dinBaby.no og er kjempegod! Stek kyllingfiletene raskt på begge sider (ikke gjennomstekt) Krydre med salt, pepper, paprika eller det du liker. Bland ut 3-4 dl grønsaksbuljong og slå over. La dette koke i 5-10 min. Ha så i fløte og maisennajevner. Kok opp og la tykne. Serveres med stekte poteter eller ris, brokkoli eller en god salat. Nam, nam ;o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 noe så enkelt og nydelig deilig som kyllingfilet krydret med grillkrydder og paprika,kok tagliatelle til og hell over kylling bretagne saus!!YUMMY!! ikke så kulinarisk men du så snop det e;)kan spice opp sausen med litt ekstra hvitløkspuvler og paprika om du liker det:) bon apetitt;)
♥ DAME Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Det er ikke bra å spise kyllingfilet som ikke er gjennomstekt. Leste det en plass at det var ei som hadde fått en grilla filet som var rosa i midten. Hun spurte en lege eller noe om det var farlig. Da fikk hun til svar at man skal ALLTID gjennomsteke filetene skikkelig, ellers kunne man få i seg en bakterie som man kunne bli syk av. Jeg oversteker dem litt for å være helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå